Digital markedsføring

Jeg skal være ærlig. Hadde noen fortalt meg for en måned siden at jeg kom til å starte det nye året med å opprette en blogg, hadde jeg muligens trukket litt på smilebåndet. Kanskje mer enn bare litt også. Hadde noen sagt det samme for 5 år siden hadde vi nok vært litt mer på bølgelengde. Når jeg tenker meg om tror jeg nok også at jeg hadde en blogg for 5 år siden. Et kaos av en blogg som bestod av fotografier, noen få kleine antrekksbilder, en detaljert post om hvordan torsdagen min hadde sett ut den uken og et par videoblogger som jeg ikke unner noen å se.
Nå møtes vi altså igjen – jeg og bloggen.

Så hvorfor har jeg opprettet en blogg? Jeg skulle likt å si at det var 100% frivillig, men jeg er redd for at det ikke er sannheten. Jeg har nettopp startet på mitt 4 semester ved Høyskolen Kristiania (tidligere Markedshøyskolen) hvor jeg har valgt å fordype meg i digital markedsføring. Dette semesteret er en del av mitt bachelorstudie, Markedsføring og merkevareledelse. Jeg gleder meg til å ta fatt på dette semesteret, og tror virkelig at dette faget er midt i blinken for meg og mine interesser. Bloggen vil mest sannsynlig bestå av en del obligatoriske innlegg i forbindelse med faget, min studiehverdag og mine tanker rundt markedsføring generelt. Hvem vet, kanskje jeg drar inn noen andre interesser når jeg blir mer dreven på dette. Det skal sies at jeg gleder meg til å øve på å skrive og kommunisere, noe jeg alltid har likt. I tillegg må det nevnes at den 14 år gamle nerden i meg (ikke la deg lure, jeg er fortsatt ganske nerd) gleder seg til å ta fatt på html koder og friske opp gamle kunnskaper.

Jeg ser definitivt frem til et lærerikt og spennende semester!



Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *